Обмін та повернення
Загальні правила обміну / повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», поверненню / обміну підлягають усі товари (крім товарів індивідуального користування) протягом 16 днів з моменту отримання
Причини повернення / обміну товару
Повернення або обмін товару в термін 16 днів можливий в разі:
- виявлення виробничого браку;
- отримання пошкодженого товару;
- невідповідності купленого товару очікуванням (не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин, коли товар не може бути використаний за призначенням).
Умови для повернення / обміну товару
Для повернення або обміну товар повинен відповідати таким умовам:
- належний стан без слідів експлуатації і механічних пошкоджень;
- наявність оригінальної неушкодженої упаковки і повного комплекту поставки;
- наявність документів, що підтверджують покупку.
При дотриманні цих умов, протягом 16 днів з моменту отримання товару, покупець може звернутися до продавця для повернення або обміну.
Процедура повернення / обміну товару
Для здійснення обміну або повернення товару, придбаного онлайн в інтернет-магазині dikocase.com.ua, необхідно:
- відправити повідомлення через форму зворотнього зв’язку у розділі “контакти”, вказати номер замовлення і причину такого рішення;
- якщо товар не відповідає заявленому на сайті, прийшов пошкоджений або був виявлений брак в процесі експлуатації, необхідно докласти до повідомлення фото, де чітко видно невідповідності або пошкодження;
- відправити товар продавцеві та повідомити дані товарно-транспортного документа (ТТН), а також, за необхідності, платіжні реквізити.
Після отримання товару від покупця, продавець проводить перевірку товару. Вартість товару повертається після проведення перевірки на відповідність всім умовам протягом 7 днів після відмови від товару на карту, з якої була проведена оплата. Всі витрати на транспортування товару, крім випадків виявлення виробничого браку, оплачує покупець.
Відмова в обміні або поверненні товару
Продавець має право відмовити в обміні або поверненні товару в разі:
- неповної комплектації товару;
- відсутності або пошкодженні оригінальної упаковки;
- наявності механічних пошкоджень (подряпин, відколів, тріщин);
- неможливості визначити заводський номер пристрою (його відсутність або пошкодження);
- порушення встановлених правил експлуатації, використання пристрою не за призначенням;
- наявності зовнішніх або внутрішніх пошкоджень, викликаних недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду (застосування хімічно активних рідин, наявність тріщин, слідів удару, попадання всередину вологи, пилу, бруду і т.п.);
- наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.